FORUM.OSVALECH.CZ

Diskuzní fórum Osvalech.cz

Bolest břicha stanozol

Anabolické steroidy a další dopingové látky

Moderátoři: Cynik, Lifter675, Reno, melounek

Bolest břicha stanozol

Příspěvekod Lubo » ned, 5 čer 2016, 16:24

Zdravím,

Meli jste nekdy nekdo problemy s bolestmi břicha po stanozolu ve formě tablet? Bral jsem 3 tablety (30mg) denně a asi po dvou týdnech me začalo hodne bolet bricho (jako kdyby žaludek ci co ja vim, jednalo se o křeče).. Takze jsem nucene musel vysadit. Myslíte si, ze mi to proste nesedlo nebo se jednalo o fake? Objednával jsem od dealera, ktery je známy me velice dobre kamarádky, takze zadny internet.. Samozrejme fake to byt mohl o tak ptám se tedy, zda se s tim uz nekdo setkal? Připadne co je ta levná náhražka, která se dáva místo stanozolu?

Diky
Lubo
 
Příspěvky: 1
Registrován: ned, 5 čer 2016, 14:51

Zpět na Doping

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron