FORUM.OSVALECH.CZ

Diskuzní fórum Osvalech.cz

CKD

Diskuse ke článkům http://www.osvalech.cz

Moderátoři: Cynik, Lifter675, Reno, melounek

CKD

Příspěvekod Lifter675 » pát, 24 lis 2006, 20:30

ten, kdo vymyslel práci, měl ji také naučit onanovat, aby se dovedla udělat sama
Uživatelský avatar
Lifter675
Site Admin
 
Příspěvky: 3844
Registrován: čtv, 8 pro 2005, 23:14

Příspěvekod Reno » sob, 25 lis 2006, 07:20

Výborný článek, Mrmzo, jen s tím tréninkem dojde do ketózy tak 50 - kilová ženská. Podle mně.
http://www.mesomorphosis.com/articles/m ... c-diet.htm
Reno
Site Admin
 
Příspěvky: 9904
Registrován: čtv, 8 pro 2005, 16:40

Příspěvekod Cynik » sob, 25 lis 2006, 09:00

No, musím konstatovat, že jsem do ketózy dostal i bez cvičení za 3dny, tzn. 4den ráno tam byla. jenou se mě v dietě podařilo onemocnět a tak jsem nechodil cvičit - jenom ležel v posteli.
Uživatelský avatar
Cynik
 
Příspěvky: 3367
Registrován: pát, 9 pro 2005, 08:33

Příspěvekod Reno » sob, 25 lis 2006, 09:43

No já mám zas problém dostat se do ketózy i když dřu jako kůň, většinou potřebuju po činkách ještě hodně intenzivní kardio dalších 45 minut abych vytloukl všechen glykogen... v každém případě, ještě jedna drobnost: v tom článku bych uvedl, že se má vycházet z čisté tělesné hmoty při určování bílkovin, protože u hodně obézního jedince to může činit hodně velký rozdíl, a totiž že bílkoviny držet na úrovni 1,5 x čistá BW maximálně...
Reno
Site Admin
 
Příspěvky: 9904
Registrován: čtv, 8 pro 2005, 16:40

Příspěvekod Reginald » sob, 25 lis 2006, 12:30

Když budu v ketóze cvičit nějakou silovku s malým objemem a dostatečně dlouhýma přestávkama mezi sériema, třeba takovou jaká je v článku uvedená, tak by to nemělo svaly ohrozit, protože se jede jen na ATP, ne? Nebo je tvorba ATP v dietě nějak omezená, a anaerobní aktivita by neměla být vůbec?
(btw. mám dojem, že v tom článku je prohozený LDL a HDL cholesterol)
"Lhostejnost ke svému zevnějšku je projevem pohodlnosti a životní rezignace"
Reginald
 
Příspěvky: 51
Registrován: sob, 28 led 2006, 19:30
Bydliště: Praha

Příspěvekod Lifter675 » sob, 25 lis 2006, 22:03

cvičení s velkou zátěží je VŽDY pozitivním krokem. Právě když nebudeš cvičit, jsou tvé svaly ohroženy
ten, kdo vymyslel práci, měl ji také naučit onanovat, aby se dovedla udělat sama
Uživatelský avatar
Lifter675
Site Admin
 
Příspěvky: 3844
Registrován: čtv, 8 pro 2005, 23:14

Příspěvekod Reginald » sob, 25 lis 2006, 22:13

Lifter675 píše:cvičení s velkou zátěží je VŽDY pozitivním krokem. Právě když nebudeš cvičit, jsou tvé svaly ohroženy

OT, smažte to. :-)
Když jsem kdysi jel CKD a na ronniem jsem napsal že v ketoze cvičím systémem 3x3 dřepy a benče, tak mi reno vynadal, že prej nemám cvičit, protože si devastuju svaly :)
Tak jsem se chtěl ujistit jak to teda je.
"Lhostejnost ke svému zevnějšku je projevem pohodlnosti a životní rezignace"
Reginald
 
Příspěvky: 51
Registrován: sob, 28 led 2006, 19:30
Bydliště: Praha

Příspěvekod Cynik » ned, 26 lis 2006, 09:33

To je ta kontroverze. Chce to dát menší objem - fakt jen pár opakování a vysokou intenzitu a vypadnout co nejdřív z posilovny.
Uživatelský avatar
Cynik
 
Příspěvky: 3367
Registrován: pát, 9 pro 2005, 08:33

Příspěvekod Reno » ned, 26 lis 2006, 17:21

Podle mého soudu úplná blbost cvičit v ketóze. Nebudeš mít sílu, nebude tě to bavit, a hlavně - jsi v ketóze - energie se bere z tuku - když budeš dělat kardio budeš pálit jen a jen tuk - tak proč bys zrovna teď cvičil s činkama?
Reno
Site Admin
 
Příspěvky: 9904
Registrován: čtv, 8 pro 2005, 16:40

Příspěvekod Lifter675 » ned, 26 lis 2006, 17:42

to jakou budeš mít sílu zavisí od toho jak moc si utneš kalorie
intenzivní nízkoobjemový rezistentní trénink působí antikatabolicky a zvyšuje úroveň metabolizmu - to je hlavní důvod proč v dietě cvičit. Aerobka ani nicnedělání tohle nedokáže
A podle rozpisu už máš 2x týdně takovéto cvičení, takže když přidat tak 1
ten, kdo vymyslel práci, měl ji také naučit onanovat, aby se dovedla udělat sama
Uživatelský avatar
Lifter675
Site Admin
 
Příspěvky: 3844
Registrován: čtv, 8 pro 2005, 23:14

Příspěvekod Apofis » ned, 26 lis 2006, 17:51

Jak je to s CKD a nízkým věkem? Hovořil jsem s Moogem a pro mě třeba by to asi nebylo to pravé..
Uživatelský avatar
Apofis
 
Příspěvky: 2098
Registrován: stř, 28 pro 2005, 11:07
Bydliště: KáHá

Příspěvekod Reno » ned, 26 lis 2006, 17:51

Byl jsi někdy v ketóze? Sotva chodíš, motá se ti palice, nemáš energii na nic. Dřepy dokážeš tak se 60 kilama. Metabolismus si rozpohybuješ na původní úroveň carb-upem.
Reno
Site Admin
 
Příspěvky: 9904
Registrován: čtv, 8 pro 2005, 16:40

Příspěvekod Cynik » ned, 26 lis 2006, 18:00

Blbě ti je jenom tak první týden při přechodu. Pak je to OK. Energie moc není, to je jasný. Nicméně se silou to není zdaleka tak tragické.
Uživatelský avatar
Cynik
 
Příspěvky: 3367
Registrován: pát, 9 pro 2005, 08:33

Příspěvekod Cynik » ned, 26 lis 2006, 18:03

Apofis píše:Jak je to s CKD a nízkým věkem? Hovořil jsem s Moogem a pro mě třeba by to asi nebylo to pravé..


Rozhodnutí je na tobě.
Záleží jak chceš dlouho dietovat - nejdéle jsem ji jel 8týdnů s týdenní přestávkou. Mě je ze začátku blbě na jakékoli dietě, v CKD je nevýhoda jednotvárnější stravy, ale zase tu odpadá použití "spalovačů".
Uživatelský avatar
Cynik
 
Příspěvky: 3367
Registrován: pát, 9 pro 2005, 08:33

Příspěvekod Reginald » ned, 26 lis 2006, 18:39

Já jsem první týden CKD na tom silově dobře. Když při tom klasickém schématu v pondělí odcvičím dřepy, benče shyby, prostě ty největší svalové partie a druhý den zbytek jako biceps, ramena,lýtka, břicho, tak ve čtvrtek už mám chuť na další trénink, a silově na tom jsem jen o něco málo hůř, a ketóza je na max. Krize s energií, silou a nechutí do cvičení nastupuje až v dalším týdnu.
"Lhostejnost ke svému zevnějšku je projevem pohodlnosti a životní rezignace"
Reginald
 
Příspěvky: 51
Registrován: sob, 28 led 2006, 19:30
Bydliště: Praha

Další

Zpět na Diskuse ke článkům

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník