FORUM.OSVALECH.CZ

Diskuzní fórum Osvalech.cz

mysH log

Dřina a pot den po dni

Moderátoři: Cynik, Lifter675, Reno, melounek

mysH log

Příspěvekod mysH » ned, 6 črc 2008, 11:05

zkouska jestli mam na to byt strongman a jestli me to vubec bude bavit takhle trenovat

aktualni stav:
vsechno funkcni na 100%, zadna dlouhodoba unava .. jen to vedro je peklo - nesnasim leto.
Startovni vaha kolem 100kg, tah kolem 230, drep tak 210 .. ramena bida, ruce taky nic extra - coz bych rad vylepsil

cil:
v horizontu 3 mesicu- zvysit hmotnost na 105++kg, udrzet porad dobrou kondici (nelaka me byt imobilni skrin), trenovat strongman discipliny a zlepsovat techniku a hlavne... trenovat tak aby me to bavilo a abych se nezranil (zadny pokusy kde si nebudu jistej)

trenink:
kombinace lower body + upper body + fullbody treninku, hodne kondicnich treninku (beh, kolo do 30km (venku), svihadlo, kombinace silove dynamickych cviku, high reps serie)
mysH
 
Příspěvky: 914
Registrován: stř, 4 led 2006, 13:47

Příspěvekod mysH » ned, 6 črc 2008, 11:08

Pondeli 30.6.2008

1) premisteni: 3x60, 3x80, 3x90, 0x100 (miss), 3x2x80
2) drepy: 10x60, 10x80, 8x100, 5x130, 5x150, 2x5x160, 10x120
3) veslovani spodni kladka: 10x50, 10x60, 10x70, 10x80
4) vypony ve stoje / vypony v sede: 20x95 / 15x15, 16x125 / 15x 20, 2x (12x145 / 12x20)
5) sedy lehy s oporou 3x12x25
6) predkopy ve visu 3x12

Premisteni chce poladit techniku, ktera mi "jde" zatim jen do 80kg. Drepy lehoucky, vsechno s velkou rezervou. Zada lehky protazeni. Lytka kupodivu nestihaj, nak odvykly vaham, takze budu drzet spis 10+ opakovani nez hnat vahy. Bricho premyslim 2x tydne tezky, 2x tydne svicky/mic.
mysH
 
Příspěvky: 914
Registrován: stř, 4 led 2006, 13:47

Příspěvekod mysH » ned, 6 črc 2008, 11:14

Streda 2.7.2008

1) military press (bez cheatingu) - 15x20, 10x40, 8x50, 4x6x60
2) tlaky 1rucky rovna- 10x30, 10x35, 8x40, 6x45, 10x35
3) pritahy velky nadhmat - 15x60, 12x80, 8x100, 2x6x110, 6x100
4) francouzak 1rucka vsede - 4x6x40
5) biceps 1rucky vstoje - 4x6x20
6) 3x max svicky

Trenink ze zacatku mirne ospaly, pak jsem se probral. Military nebylo tezky, porad trochu rezerva, hlavne ciste tlak. Prsa prekvapive lehci nez obvykle, po case jsem provetral 45tky, jen je to nezvyk. Pritahy druha 110 serie s paskem, zdalo se mi ze zada to nedrzi jak by mely. Ruce dobry, jen to chce vic :) Bricho totalni katastrofa, vrsek silny, spodek slabouckej .. a zapojeni hlubokych brisnich svalu se mi nedarilo ani po 10m konzultaci. Mozna unava, ale spis tohle bude nutny poresit i za cenu vynechani bricha s vahama.
mysH
 
Příspěvky: 914
Registrován: stř, 4 led 2006, 13:47

Příspěvekod mysH » ned, 6 črc 2008, 11:20

Patek 4.7.2008

1) trh 1ruckou - 2x4x20, 3x30, 2x35
1) mrtvy tahy - 10x60, 8x100, 6x140, 3x160, 3x180, 3x200, 3x210, 1x220
2) predni drepy - 10x40, 10x60, 10x80, 8x100
3) predkopy - 3x15x35
4) zakopy vsede - 3x15x35
5) lytka vypony vstoje - 20x95, 18x125, 3x10x145
6) bricho predkopy ve visu - 3x15
7) bricho vykruty - 3x30x10
8) 5m+ beh pri 10,5km/h

Na trenink jsem sel mirne hladovy, takze v prubehu mrtvol jsem musel sezrat tycinku. MT lehky do 210, kdy to zacalo jako obvykle trhat kuzi na dlanich a mozoly. 220 s rezervou, zada dobry .. myslim ze se muze pridat bez obav. Predni drepy tentokrat divny, pravidelne jsem se priskrcoval cinkou - vaha celkem lehka, technika nejak nesla. Zbytek nohou bez komentare, lytka radsi dynamicky s prodrzenim - vaha porad neni priorita. Beh az na krec v holenich ok (behat po lytkach je fakt zuzo) .. zatim to udychat porad jde a tep se drzi kolem tech 168 .. coz je u me normalni.
mysH
 
Příspěvky: 914
Registrován: stř, 4 led 2006, 13:47

Příspěvekod mysH » ned, 6 črc 2008, 11:22

Sobota 5.7.2008

1) vyrazy - 5x50, 2x5x60, 3x70, 3x4x80, 10x60
2) tlaky 1rucky rovna - 12x20, 2x10x30, 3x6x40, 16x30
3) shyby - 7,6,5,5
4) biceps velka cinka - 4x5x50
5) triceps velka nauzko - 15x50, 12x60, 10x70, 2x7x80

Vyrazy zatim porad s malym zapojenim nohou, zbytecne to zere silu ramenum + nedam pak vic bez mrseni techniky. U prsou byla citit chybejici energie z vyrazu. Zbytek celkem bez problemu, ale hranice vycerpani uz byla nadohled :)
mysH
 
Příspěvky: 914
Registrován: stř, 4 led 2006, 13:47

Příspěvekod mysH » pon, 7 črc 2008, 19:19

Pondeli 7.7.2008

1) predni drepy - 18x20, 15x40, 12x60, 8x100, 4x120, 3x130, 3x140, 2x2x150
2) normal drepy - 20x100
3) mrtvy tahy - 10x60, 8x100, 6x140, 6x160, 3x4x180
4) veslovani spodni kladka - 15x60, 12x70, 2x6x100, 8x80
5) lytka vypony vestoje - 20x95, 18x125, 2x12x145, 2x10x145
6) bricho predkopy ve visu - 3x15
7) vrsek bez zapreni nohou - 3x10

Drepy celkem lehky na nohy (i tech 150), bohuzel na ramena od 140 to je uz citit .. u 150 se mi pokazdy u druheho opakovani podarilo osou priskrtit tepny na krku - na hezkou techniku je to zatim tezky. Zbytek celkem bez problemu nebo poznatku.
mysH
 
Příspěvky: 914
Registrován: stř, 4 led 2006, 13:47

Příspěvekod mysH » stř, 9 črc 2008, 19:26

Streda 9.7.2008

1) bench - 20x20, 12x60, 10x80, 6x100, 4x110, (3,3,2)x120, 8x100
2) pritahy velky nadhmat - 15x60, 8x100, 6x110, 3x6x120
3) shyby 6,5,5
4) rozpazky ramena - 3x10x12,5
5) zadni delty spodni kladka - 3x12x12,5
6) bench nauzko - 10x60, 6x80, 4x100, 2x6x80
7) bicepsovy zdvihy 1ruc - 6x20, 3x5x25
8) bricho predkopy ve visu - 3x15
9) bricho vykruty - 3x30x10
10) 5m+ beh pri 10,5km/h

Kvuli bolesti v ramenou jsem byl nuceny dat tezsi prsa a ramena odjet lehci. Benche u 120 problem v uchopu, silove dobry. Pritahy az na prekrveny spodek zad ok - po konci jsem to musel protahnout. Zbytek celkem bez poznatku - ramena trochu boli, uvidim jestli se to do soboty zotavi. Ruce trochu zesilily, snad tenhle progress vydrzi. Beh skoncil na 173 tep a neskutecny bolesti v holenich a nasledny kreci.
mysH
 
Příspěvky: 914
Registrován: stř, 4 led 2006, 13:47

Příspěvekod mysH » pát, 11 črc 2008, 20:03

Patek 11.7.2008

1) premisteni - 4x60, 3x70, 2x3x80, 3x90, 2x100, 1x105, 2x2x100
2) mrtvy tahy - 8x60, 6x100, 6x140, 4x180, 2x3x200
3) drepy - 12x60, 8x100, 6x140, 3x4x160
4) predkopy/zakopy superserie - 3x12x40 (kazdy)
5) lytka vsede - 20x15, 15x20, 12x25, 2x10x30
6) bricho stahovani kladky - 15x35, 3x10x40

Z premisteni mam konecne dobry pocit, technika je cim dal lepsi, dokonce i tech 100 vypada slusne. Sice to neni porad uplne ono, malo zapojim trapez, kazdopadne daleko lepsi nez na zacatku. 105 je tezky, momentalne asi strop. Mrtvy tahy bez problemu, jen mi ze zacatku chybela sila z premisteni. Nadhmat jen do 140, vic je zatim nerealny. Drepy jsem dal na siroko, abych ulevil spodku zad.
mysH
 
Příspěvky: 914
Registrován: stř, 4 led 2006, 13:47

Příspěvekod mysH » sob, 12 črc 2008, 18:08

Sobota 12. 7. 2008

1) vyrazy za hlavou - 6x30, 2x5x50, 5x60, 3x70, 3x75, 3x80, 3x85, 1x90, 3x80, 5x60
2) bench nauzko - 8x60, 6x70, 5x80, 5x90, 0x100, 2x5x90
3) shyby - 6,6,5
4) biceps velka cinka - 4x50
5) svihadlo 5x 90s maximalni rychlost

Vyrazy za hlavou jsem jel poprvy v zivote, celkem zajimavy. Jen by to chtelo vic vyrazet a min tahat ramenama, s dobrou technikou by melo jit pres 100 v pohode. Bench nauzko od 70kg zacalo neco bolet v pravym predlokti a s kazdym kilem bolest rostla. Nepomohlo ani zabandazovat ruku, nad 90 radsi ne. Proto biceps take vynechavam. Zato na svihadle jsme se celkem vyblbnuli pekne.
mysH
 
Příspěvky: 914
Registrován: stř, 4 led 2006, 13:47

Příspěvekod mysH » pon, 14 črc 2008, 20:06

Pondeli 13. 7. 2008

1) trh 1ruckou - 2x5x22,5, 2x5x33,5
2) drepy - 20x20, 10x60, 8x100, 6x140, 4x160, 3x180, 1x200 (druhej miss), 2x3x180, 6x140
3) mrtvy tahy nadhmat bez palce - 8x60, 6x100, 6x140, 2x1x160
4) veslovani spodni kladka - 4x8x90
5) predkop/zakop superserie - 3x12x40 (oboje)
6) lytka - 4 serie neceho
7) bricho predkopy ve visu - 3x12

Na dnesek jsem sel tesil, chtel jsem dat nejaky osobaky na drepech. Bohuzel to nejak nevyslo, od zacatku se mi motala mirne hlava a nakonec jsem byl rad, ze jsem nemel kafe - pac by to nedopadlo dobre. Sila celkem je (na 2x2x200 urcite), tak snad priste. Uchop sili, skoda ze to nejde urychlit vic - tech 160 jsem ani nedotahl - takovych 70%. Trochu jsem se zakecal u konce drepu a MT a pak to hnal .. lytka jsem radsi prerusil, nebyla stava .. stejne jako bricho - o slovo se hlasila vcerejsi snidane. Nezakecat se, nedojdou mi mozna sily pred koncem.
Celkovy pocit z treninku je fajn.
mysH
 
Příspěvky: 914
Registrován: stř, 4 led 2006, 13:47

Příspěvekod mysH » stř, 16 črc 2008, 20:50

Streda 15. 7. 2008
vaha 104kg

1) military press (zadny cheating) - 15x20, 10x40, 5x50, 5x60, 3x5x65, 6x60
2) pritahy velky nadhmat - 10x60, 10x80, 8x100, 6x120, 2x6x130
3) pritahy velky podhmat - 6x130
4) shyby - 8,6,4
5) bench - 15x40, 10x60, 10x80, 3x8x100
6) biceps 1rucky - 8x15, 5x20, 5x25, 3x30, 2x5x25
7) francouzak s 1ruckou - 2x15x30, 2x6x50, 8x50, 20x30
8) bricho svicky - 3x10

Military 65 je celkem akorat, pritahy nadhmatem 130 se mi technicky nezda dobry, zato podhmatem to je uplne v pohode, lehky. Shyby 3x max, benchovat ze zacatku vubec neslo, ruce byly az moc nafouknuty. Silove to je bez problemu. Biceps zkouska 30tek, zatim neni jejich cas, triceps celkem akorat. Bricho porad neni to co by melo byt.
mysH
 
Příspěvky: 914
Registrován: stř, 4 led 2006, 13:47

Příspěvekod mysH » pát, 18 črc 2008, 21:27

Patek 17. 7. 2008

1) premisteni - 2x5x60, 3x80, 3x90, 2x100, 3x3x80
2) mrtvy tah - 6x100, 6x140, 4x180, 3x200, 2x220, 1x220
3) predkop/zakop superserie - 3x15x40 (oboje)
4) predni drepy - 6x60, 6x80, 5x100, 2x5x110
5) lytka vypony vleze - 30x80, 20x80
6) bricho predkopy ve visu - 3x15

Dnes to stalo uplne za prd, vcerejsi sezrani 2kg melounu a dnesni napul hladovka = trenink totalne bez energie. Premisteni bylo prekvapive tezky, ani technika vubec nesla. Mrtvy tahy ok, nohy spis kondicne. Lytka jsem dal schvalne vic opakovani, pokousim se nejak rozhybat 6dni zatuhnuty pravy lytko.
mysH
 
Příspěvky: 914
Registrován: stř, 4 led 2006, 13:47

Příspěvekod mysH » sob, 19 črc 2008, 21:12

Sobota 18. 7. 2008

1) vyrazy za hlavou - 5x50, 2x5x60, 3x70, 3x80, 3x85, 3x95, 2x100, 1x105, 5x80, 8x50
2) tlaky rovna prsa 1rucky - 8x30, 3x6x40, 20x30
3) biceps velka - 4x6x50
4) triceps gumy - 3x15
5) premisteni + vyraz 1rucky nastridacku obe ruce - 3x 90 vterin x 25kg

Vyrazy za hlavu zlepseni o 15kg za tyden, technika hodne pokrocila, i tech 105kg melo mensi rezervu. Porad to ale hodne taham ramenama, po tech 11 seriich priserny paleni. Prsa lehky protazeni, kupodivu jsou porad rozsekany ze stredy, stejne jako ruce - proto taky jen protazeni. Zato posledni kondicni cvik, prvni serie v pohode, druha horsi, treti absolutne bez sily. Ramena pristi tyden dostanou mensi zaber, potrebujou odpocinek.
mysH
 
Příspěvky: 914
Registrován: stř, 4 led 2006, 13:47

Příspěvekod mysH » pon, 21 črc 2008, 20:31

Pondeli 21. 7. 2008

1) trh 1ruckou - 5x22,5, 5x30, 3x3x35
2) drepy - 10x60, 8x100, 6x140, 4x160, 3x4x180
3) mrtvy tahy - 5x60, 5x100, 5x120, 5x140, 3x5x160
4) svicky/hyperextenze superserie: 3x 10/10
5) lehoucky kolo - par minut

Dnesek byl zarivy dukaz, ze kdyz je nekdo debil a poradne neji a nespi, tak trenink pak stoji uplne za hovno. Energie temer nula, jedine me potesily MT - do 120 bez palce, prvni tri opakovani 140 taky, pak palec .. posledni opacka u 160 u zamkovy uchop. I kdyz to je porad malo, tak oproti pred 3 tydny 4 opakovanim se 100 vyrazny pokrok.
mysH
 
Příspěvky: 914
Registrován: stř, 4 led 2006, 13:47

Příspěvekod mysH » stř, 23 črc 2008, 20:46

Streda 23. 7. 2008

1) bench - 15x20, 10x60, 8x80, 5x100, 4x6x110
2) pritahy velky nadmat - 12x60, 8x100, 4x6x120
3) pritahy velky podhmat - 4x130
4) shyby - 7, 6, 6
5) military press - 10x40, 4x6x50
6) biceps 1rucky - 8x17,5 , 4x5x25
7) triceps francouzak 1rucka - 4x6x50
8) bricho vykruty - 4x20x20
9) bricho stahovani kladky - 3x15x35

Supr trenink - vsechno jsem se snazil na kondicnich 4x6 s rezervou. Jedine u pritahu byl problem, nejak mi to pada z ruky, uchop je unavenej. Pritom u tyhle vahy by problem byt nemel. Ramena snad odpocinou, dneska jsem je setril. Do budoucna to chce zaradit vic sikmych brisnich .. silove.
mysH
 
Příspěvky: 914
Registrován: stř, 4 led 2006, 13:47

Další

Zpět na Tréningové logy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků